T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BALIKESİR / AYVALIK - Sebahat-Cihan Şişman Güzel Sanatlar Lisesi

OKUL RANDEVU SİSTEMİ (ÖĞRETMENLERLE GÖRÜŞME)

ÖĞRENCİ VELİLERİMİZİN DİKKATİNE

OKULUMUZDAKİ ÖĞRETMENLERLE GÖRÜŞME DURUMUNUN SİSTEMLİ HALE GETİRİLMESİ AMACIYLA OKUL RANDEVU SİSTEMİ BAKANLIĞIMIZCA OLUŞTURULMUŞTUR.

AÇIKLAMALAR AŞAĞIYA ÇIKARILMIŞTIR.

Öğrenci velilerinin okuldaki öğretmenlerle görüşme zamanlarını ayarlamak amacıyla bir okul randevu sistemi geliştirilmiştir.
Okul internet siteleri üzerinde çalışacak olan sistemde, öncelikle okul yöneticileri öğretmenlerin randevu saatlerini ayarlayacaktır. Veliler, okul internet siteleri üzerinden e-devlet kullanıcılarıyla sisteme giriş yaparak öğretmenlerin zaman çizelgesinde boş olan zaman dilimleri için randevu talebinde bulunabileceklerdir. Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğleye sistem açık olacaktır. Öğleden sonra okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecektir.
Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talep edebileceği gibi, aktif ve eski randevularını görebilecek ve günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecektir.

Okuldan Randevu Al butonunun web sitenizde görülebilmesi için yayınla butonuna basınız. 

Okul Randevu Yönetimi ekranından bağlantıdaki kılavuza göre işlemleri gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

05/06/2018 tarih ve 10943576 sayılı Okul İnternet Siteleri Yönergesi

31-03-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 31.03.2024 - Güncelleme: 31.03.2024 08:25 - Görüntülenme: 84
  Beğen | 0  kişi beğendi